tiistai 24. maaliskuuta 2015

Viimeisiä viedään

Aika lentää kuin siivillä! Suomessa vielä aattelin et huhhu kokonainen kuukaus pois Suomesta, mut tuntuu kuin olisin ollu täällä pari viikkoa :D
Kouluun tuli uus kyltti, kun vanhasta oli vähän kirjaimet tipahdellu :) 
Työpäivä eilen maanantaina alkoi taas normaalisti avustamalla oppilaita bussista luokkiin, tai meidän ryhmän kohdalla kaikki kuljetetaan käsikädessä luokkaan, ettei kukaan eksy ja lähde jonnekin omille teilleen. Viime viikolla keskiviikkona aloitti samassa ryhmässä kuin minä,3 harjoittelijaopiskelijaa! Muissakin ryhmissä on harjottelijoita, mutta meillä kolme! On ollu kiva, kun opiskelijat kysyvät jotain mitä mä en oo tullu tajunnu kysyneeksi ja huomasin harjottelijoiden tultua kuinka paljon mä ite oon oppinu, kun sain vähän auttaa et kuka oppilas tarvitsee mitäkin ohjausta. 

En muista kerroinko aikasemmin, mutta aina ruokailun yhteydessä saadaan aina taas kolme uutta lisäkättä pariksi tunniksi, kun "monitores de comedor" työnimikkeeltään auttaa syöttämisessä ja ruuan jälkeen tulevat auttamaan liikuntatunnille myös ja pääsevät sittem töistä. Ihmettelin tätä kahden tunnin työpäivä-tsydeemiä ja kysyin onko heillä sitten joku muu työ myös niin joillain kuulemma on :0 
Lauantaina illalla lähdettiin host-siskon kanssa hänen kaverilleen! Pelattiin pelejä (esim Unoa vähän erilaisilla säännöillä mihin mä olen tottunu) ja kuunneltiin musiikkia ja tanssittiin :D Oli tosi kivaa!
Maisemakuvaa :d


Sunnuntaina illalla lähdettiin host-siskon kanssa kävelylle Heron Cityyn ja Las Rozas Villageen:)

Varmaan jokaisen lapsen unelmaravintola :P Kerroin muistaakseni tästäkin aikaisemmin, tuolla sisällä on pelejä ja kaikkea mukavaaa !

Las Rozas Villageen menossa

Upeita maisemia taaas!:-) Oli vähän pilvistä ja päivällä oli satanut vettä

Tänään alotan pakkaamaan matkalaukkua taas! Vähän kyl ehkä jännittääkin jopa palata Suomeen! Tai sit vaan jännittää miten saan itteni ylös lähtöaamuna kun lentokentällä pitää olla kuudelta aamulla :D
Täällä mä nauttisin eilen sateesta! :D 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti